3 խորհուրդ անքնությամբ տառապողների համար

Չնայած այն բանին, որ անքնության դեմ պայքարում շատերը նախընտրում են դիմել անքնության դեմ հաբերի օգնությանը, ուսումնասիրությունները ցույց են տալիս, որ կան ավելի արդյունավետ եղանակներ: Մենք կներկայացնենք դրանք:

Գրգռող փաստերի հսկողություն
Նշանակում է հեռուստացույց չդիտել, անկողնում չկարդալ կամ չուտել: Պետք է քնել միայն այն ժամանակ, երբ իսկապես ուզում եք քնել: Փորձեք ամեն օր միանգամից ոտքի կանգնել:

Քնի թերապիա
Առաջարկում է ձեր ննջասենյակը հարմարավետ ջերմաստիճանում պահել քնելու համար: Բացի այդ, դուք չպետք է գնաք քնելու ՝ քաղց զգալով

Մի փորձեք քնել
Որքան ուժեղ էլ փորձեք, այնքան ավելի քիչ կարող եք հանգստանալ: Հեռացրեք ժամացույցը ձեզանից: Դրան անընդհատ նայելը ամենավատ բանն է, որ կարող ես անել քո մարմնի համար:

Այս բոլոր առաջարկությունները ուղղված են ձեր մարմնի նյարդային համակարգը հանգստացնելուն և թույլ տալ, որ այն հանգստանա: